EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Community management - Module 2 (van 2)

Het digitale tijdperk breekt met het verleden. Klassieke jobs verdwijnen en maken plaats voor nieuwe functies. Meet: de communitymanagers.  Zij zetten de verschillende onlinekanalen slim in en bouwen een stevige onlinecommunity uit voor hun bedrijf. Ben jij een beginnende communitymanager? Of heb je al ervaring maar wil je je kennis updaten? Dan is deze opleiding echt iets voor jou!  
Inschrijvingsvoorwaarden
  • Training type

    Classical

  • Duration of training

    1 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    109N2

What do you learn?

  • Je kent de voor- en nadelen van de verschillende onlinekanalen. En je weet welk publiek er gebruik van maakt.
  • Je speelt in op nieuwe marketingtrends en houdt je kennis up-to-date.
  • Je verzamelt gegevens over je community en interpreteert statistieken. Want meten is weten.  

Target group

Je bent communitymanager of communicatie-, marketing- of socialmediamedewerker.   

Required prior knowledge

  • Je hebt professionele ervaring met verschillende sociale media. Of je volgde de opleiding ‘Socialemediamarketing – module 1 (van 2)’.
  • Je beheert de Facebook-, LinkedIn-, Twitter- of Instagramaccount van je bedrijf.

Overview of the programme

  • verkenning van socialemediakanalen
  • de mogelijkheden van elk kanaal voor communitymanagement
  • nieuwe digitale trends in marketing
  • customerservice
  • brand awareness
  • conversationmanagement
  • monitormogelijkheden
  • statistieken interpreteren
  • communitymanagement in de praktijk
  • persoonlijk plan