EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Contactcenter-medewerker

Wil je elke dag een nieuwe uitdaging? Leef je op van sociale contacten? Ben je communicatief, klantgericht en help je mensen graag telefonisch verder? Zoek niet verder en schrijf je in voor deze opleiding. Voor deze functie zijn veel bedrijven op zoek naar werknemers die stevig in hun schoenen staan. Deze opleiding garandeert jou in elk geval een boeiende job.

Inschrijvingsvoorwaarden
  • Training type

    Standard Internship

  • Duration of training

    3 months

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    A.N.02.06

What do you learn?

  • In alle omstandigheden blijf jij kalm en professioneel. 
  • Je luistert naar de klant en overtuigt hem met goede argumenten.
  • Je zoekt voor vragen en klachten een gepaste oplossing.
  • Je volgt klanten op en speelt in op hun behoeften.
  • Klantendienst, verkoop of enquêtes afnemen? Jij bent multi-inzetbaar. 
     

De opleiding wordt georganiseerd samen met en is erkend door de VDAB.

Target group

Je bent op zoek naar werk en hebt een aangename telefoonstem.

Overview of the programme

Algemene modules

  • verbale communicatie
  • groepsdynamiek
  • sollicitatietraining
  • Frans (vooral mondeling, doorverbinden, basisregels)
  • Access, Excel, intro pc, Windows, internet, Word
  • individuele workshops

Gespecialiseerde modules

  • marketingmodule: marketing, relationele marketing, telemarketing, plaats van de callcenterbediende
  • scripting module: doelgroepbepaling, in- en outbound, databasemanagement, het script
  • technologische module : integratie telefoon met pc, electronic commerce, nieuwe technologieën
  • verkoopmodule: televerkoop, bestelling, prospectie, ...
  • customer care-module: debiteuren, klachten, enquêtes, klantenrelatiebeheer, ...
  • overige modules: ergonomie, stemtechnieken
  • voorbereiding tot stage: bedrijfsbezoek

Stage

Onder begeleiding van de trajectbegeleider ga je op zoek naar een stageplaats en werk.