EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Customer Journey mapping

Je gaat in de schoenen staan van je klanten. Met de customer journey map heb je een krachtig instrument in handen om te analyseren wat je klanten meemaken. Maar hoe begin je daar best aan? En hoe beschrijf je de customer journey op zo’n manier dat je er de meest impactvolle verbeter-inzichten uithaalt?

  • Training type

    $name

  • Duration of training

    1 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    1739N

What do you learn?

Deze opleiding leert je hoe je customer journeys maakt en hoe je die vervolgens gebruikt om op een efficiënte manier meer klantgericht te worden.

Target group

Voor iedereen die zijn of haar organisatie meer klantgericht wil maken en wil leren hoe je één van de basisinstrumenten - de customer journey - daarvoor op een effectieve manier gebruikt.

Overview of the programme

  • Hoe je aansluit bij de missie en de strategie van je organisatie.
  • Hoe je de behoeften van je klanten analyseert.
  • Hoe je moments of truth identificeert.
  • Wie je betrekt bij het maken van customer journey maps.
  • Hoe je customer journey maps maakt.
  • Hoeveel detail je nodig hebt en hoe je dat bepaalt.
  • Op welke verbeterpunten je best inzet.
  • Hoe je customer journeys gebruikt om een nieuwe klantervaring te ontwerpen.