EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

De psychologie van het overtuigen

Overtuigingskracht is cruciaal in de marketingsector. Jij moet klanten over de streep trekken, collega’s voor je kar spannen of managers warm maken voor je nieuwste project. Valt je sales talk in dovemansoren? Bezorgen moeilijke vragen je klamme handen? Aarzel niet. Schrijf je nu in voor ‘De psychologie van het overtuigen’. 
   

  • Training type

    $name

  • Duration of training

    1 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    1480N

What do you learn?

  • Je doorgrondt je gesprekspartner en weet precies wat hij wilt. 
  • Een broodrooster verkopen of een kledinglijn promoten? Met de juiste verkooptechniek bespeel jij elk publiek. 
  • Jij geeft een positieve draai aan tegenargumenten. 
     
Je docent is Régis Lemmens, oprichter van The Co-Creator (voorheen Sales Cubes). Hij is professor Sales en Sales Management en als docent verbonden aan onder andere de Antwerp Management School, de Solvay Brussels School, TIAS (Nederland) en Cranfield School of Management (Verenigd Koninkrijk). 

Target group

Je bent verkoper, account- of salesmanager. 

Overview of the programme

Overtuigende waardepropositie
  • kenmerken
  • voordelen

Overtuigende sales pitch
  • kenmerken
  • storytelling

Psychologie van het overtuigen
  • basisprincipes gebruiken en herkennen bij anderen

Business Game
  • basisprincipes inoefenen