EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Diversiteit in de uitzendsector: hoe reageren op discriminerende vragen?

E-learning – Leer online bij, op úw tempo

Oefening nodig in het correct reageren bij discriminerende vragen van uw klanten? Deze korte online module schotelt u een reeks situaties voor uit de praktijk van een uitzendkantoor én biedt tips om nog beter te communiceren.

Inschrijvingsvoorwaarden
  • Training type

    E-learning

  • Duration of training

    0.1 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    DL379N

What do you learn?


- discriminerende vragen/opmerkingen van klanten herkennen
- tegemoet komen aan de vragen van uw klanten met respect voor àl uw werkkrachten

Liever de omkadering van een docent en rollenspelen met een acteur? Schrijf u in voor de ééndaagse opleiding Maak van diversiteit een troef - Uitzendsector.

Target group

Uitzendconsulenten en kantoorverantwoordelijken van een uitzendkantoor.

Overview of the programme

  • U hoort zeven situaties waarin u als uitzendconsulent in een lastig parket wordt gebracht. U moet gepast reageren, zowel klantgericht als met respect voor de anti-discriminatiewetgeving.
  • U krijgt drie mogelijke antwoorden met feedback op het door u gekozen antwoord.
  • Enkele voorbeeldzinnen zetten u verder op weg.