EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Google Analytics: gevorderd

Je bedrijf spendeert veel tijd en geld aan digitale communicatie. En dankzij jouw basiskennis van Google Analytics weet je hoeveel bezoekers je bereikt en welke pagina’s het beste scoren. Wil je nog een stapje verder gaan en meer conversies versieren? Schrijf je dan in voor deze opleiding en word Google Analytics-expert!  
Inschrijvingsvoorwaarden
  • Training type

    Classical

  • Duration of training

    1 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    116NB

What do you learn?

  • Je zet Google Analytics volledig naar je hand. Je meet exact de zaken die jij wilt weten.
  • Je analyseert verschillende data van je website en optimaliseert je marketingstrategie.

Target group

Je wilt  de impact van je digitale communicatie meten en analyseren via Google Analytics. 

Required prior knowledge

  • Je hebt een basiskennis van Google Analytics, HTML en zoekmachines.
  • Je weet hoe een website technisch is opgebouwd.
  • Je hebt ervaring in data-analyse.
  • Het is ook handig als je als beheerder toegang hebt tot een eigen Google Analytics-account.
     
Nog nooit met Google Analytics gewerkt? Volg dan eerst de opleiding ‘Google Analytics: basis’.  

Overview of the programme

  • de basisfunctionaliteit van Google Analytics
  • bestaande en geavanceerde segmenten
  • aangepaste rapporten
  • vooraf gedefinieerde en aangepaste filters
  • reguliere expressies
  • e-commercetracking
  • multichannel trechters
  • geavanceerde functies
  • koppeling met Google AdWords
  • introductie tot Google Tag Manager