EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

ITIL: basis

Wil je dat je IT-dienstverlening beter inspeelt op wijzigingen? Wil je meer inzicht krijgen op de kosten en toevoegde waarde? Heb je dan al aan IT Infrastructure Library (ITIL) gedacht? ITIL bundelt richtlijnen en praktijkoplossingen waarmee je jouw IT-dienstverlening een boost geeft. 
  The sky is the limit, dus schrijf je na deze basisopleiding zeker in voor ‘IT Service Management volgens ITIL’.
 
Inschrijvingsvoorwaarden

  • Training type

    $name

  • Duration of training

    1 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    269N

What do you learn?

  • Je pakt de werking van je organisatie aan met ITSM (IT Service Management). ITIL is daarbij je leidraad.
  • Je hebt de ITIL-woordenschat goed onder de knie.
  • Je kent de verschillende processen waaruit ITIL bestaat.
  • Met kleine, makkelijk te behalen doelen op de agenda boek je grote veranderingen in je organisatie.

Target group

Je bent een operationele (IT-)medewerker in een dienstverlenende (IT-)organisatie en je wilt meer weten over het best practices framework ITIL.

Overview of the programme

  • inleiding tot ITIL
  • servicemanagement: aanpak
  • procesmanagement en organisatie
  • voor- en nadelen implementatie ITIL
  • ITIL-processen:
    • service desk en incident management
    • probleembeheer
    • configuratiebeheer
    • veranderingen opvolgen
    • releasebeheer
    • servicelevelmanagement
    • availability management
    • capaciteitsbeheer
    • financieel beheer
    • continuïteit van de IT-diensten