EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Marketing Automation

Bedrijven zetten zwaar in op digitale marketing. Maar het vraagt veel tijd, want je hebt verschillende kanalen: e-mail, sociale media, blogs, … Wil je tijd winnen en je klanten sneller bereiken? Verdiep je dan in marketing automation, een manier om je content snel op verschillende onlinekanalen te delen.
 
Inschrijvingsvoorwaarden
  • Training type

    Classical

  • Duration of training

    1 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    1511N

What do you learn?

  • Je zet marketing automation in om berichten en nieuwsfeeds over je bedrijf snel te delen met klanten en prospects.
  • Je kunt succesvol een marketing automation-platform uitrollen.
  • Je kiest precies het platform geschikt voor jouw boodschap.
  • Je scoort bij klanten en prospects, want je toont dat je snel en efficiënt werkt.
  • Je weet hoeveel de investering zal kosten.

Target group

Je bent marketing- of communicatiemedewerker en je wilt graag efficiënter werken.

Required prior knowledge

Je hebt geen voorkennis nodig. Achtergrondkennis op gebied van digital, inbound of content marketing is mooi meegenomen.

Overview of the programme

Waarom marketing automation?
  • definitie
  • trends
  • objectieven en doelstellingen
  • voordelen
Het geschikte platform:
  • functionaliteiten en mogelijkheden van verschillende platformen
  • kmo’s versus grote bedrijven
  • selectieproces
  • kostenplaatje
Aan de slag:
  • vijf bouwstenen
  • het belang van een goede database
  • uitdagingen
  • verschil tussen kleine en grote bedrijven
  • b2b en b2c – casestudy