EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Online cursus Customer feedback

Door te luisteren naar je klanten, kun je hen een betere klantbeleving aanbieden. Wat zeggen ze over je organisatie, producten en/of diensten, medewerkers en service? Maar hoe verzamel je die feedback en hoe maak je die data inzichtelijk? In deze online cursus leer je hoe je klantfeedback vertaalt naar klantinzichten. Ga aan de slag met klantinterviews, text mining en social listening. En ontdek hoe je je verzamelde data in 5 stappen inzichtelijk maakt.

Inschrijvingsvoorwaarden
  • Training type

    E-learning

  • Duration of training

    0.2 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    DL1811N

What do you learn?

Dit is een online cursus van Frankwatching.com, een Nederlands platform voor marketing, communicatie, social media en tech.

Hoe snel krijg ik mijn login? Je login krijg je tussen de twee à drie dagen na inschrijving toegestuurd.

Target group

Iedereen die verantwoordelijk is voor en/of betrokken is bij klantcontact, customer service en het verbeteren van de klantbeleving.

Required prior knowledge

Geen vereiste voorkennis nodig.

Overview of the programme

  • Klantinzichten verzamelen
  • Inzicht krijgen in de klantbeleving
  • Met klantinzichten de klantbeleving verbeteren
  • Welke klantdata heb je nodig?
  • Customer insights
  • Klantdata vertalen naar klantinzichten
  • Voorbeelden van tekstanalyse (text mining)
  • Social listening