EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Online klas: Sociale media marketing - Module 1 (van 2)

Sociale media hebben een grote impact op de marketing van je bedrijf, want heel veel prospects bereik je alleen via Facebook en co. Hoe weet je welk kanaal je het best kiest voor je communicatie? En hoe overtuig je de nieuwe consument? Je leert het tijdens deze opleiding.

  • Training type

    Virtual Classroom

  • Duration of training

    2 days

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    DL1967N1OC

What do you learn?

  • Je optimaliseert je digitalemarketingstrategie: je kent de meerwaarde van verschillende sociale media en kiest de juiste kanalen om prospects en klanten te bereiken.
  • Je zet contentmarketing in om je sociale media extra body te geven.
  • Je geeft je bedrijf een imagoboost.

Target group

Je wilt sociale media inzetten voor de marketing- en communicatiestrategie van je bedrijf.

Required prior knowledge

Je kent Facebook, Twitter en LinkedIn en je hebt op alle platformen een account.

Overview of the programme

Deel 1

  • Sociale media in België
  • De nieuwe consument
  • De nieuwe marketeer

Deel 2

  • De mogelijkheden van sociale media
  • Digitalemarketingstrategie
  • Socialemediastrategie

Deel 3

  • Content, conversatie en conversie
  • Meerwaarde en gebruik van Facebook, Twitter en LinkedIn
  • Andere socialenetwerksites: Google+, Pinterest, YouTube, …

Deel 4

  • Je organisatie voorbereiden op sociale media
  • Resultaten meten
  • Een goede Facebook-strategie

Tijdens de opleiding kun je je ook inschrijven voor een e-coachingsessie met de docent. Je ontvangt dan via Skype, Google Hangouts of e-mail advies op maat.