EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Telefoon: actieve ondersteuning in de verkoopcyclus - offerteopvolging

Telefoneren is voor een bedrijf de efficiëntste manier om producten of diensten te verkopen. Met de juiste technieken haal je niet alleen offertes binnen, je overtuigt je klanten ook om daadwerkelijk bestellingen te plaatsen. Wil je leren hoe je dat doet? Schrijf je dan in voor deze opleiding.

  • Training type

    Virtual Classroom

  • Duration of training

    1 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    DL099N3OC

What do you learn?

  • Je ontwikkelt een sterke commerciële attitude.
  • Je volgt offertes nauwgezet op.
  • Twijfelt de klant? Jij speelt in op zijn behoeftes en haalt hem zo over de streep. 


Deze opleiding maakt deel uit van een traject rond telefoongesprekken in de verkoopcyclus.

Target group

Je werkt als commercieel medewerker op de binnendienst of als verkoper op de buitendienst van je bedrijf.

Overview of the programme

  • Telefonische offerteopvolging
  • Afsluittechnieken
  • Tegenargumenten ombuigen naar opportuniteiten
  • Belschema’s

 

Je oefent de tips en tricks in tijdens rollenspelen.