EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Overtuigende communicatie

Stel: tijdens een vergadering klaagt je leidinggevende dat de dienst niet efficiënt draait. Jij suggereert een oplossing, maar niemand luistert en jij slikt je idee in. Of je bent op klantenbezoek om het nieuwste bedrijfsproduct te promoten. De klant is geïnteresseerd, maar haakt af als hij de prijs hoort. Hoe zorg je ervoor dat je zulke situaties naar je hand zet en je gesprekpartner(s) alsnog overtuigt? Schrijf je in voor de opleiding ‘Overtuigende communicatie’ en leer de kneepjes van het vak.  
Inschrijvingsvoorwaarden

  • Training type

    $name

  • Duration of training

    2 days

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    032N

What do you learn?

  • Je start kalm en zelfzeker aan je gesprek.
  • Je analyseert je gesprekspartner en past je woordgebruik aan.
  • Je gebruikt weloverwogen argumenten en countert twijfels en vragen.

Target group

Je leert graag hoe je je ideeën verkoopt aan je collega's en medewerkers. 

Overview of the programme

  • geloofwaardig en zelfzeker overkomen
  • vragen en overtuigingen van klanten of collega’s in kaart brengen
  • efficiënt communiceren
  • de juiste woorden kiezen
  • klanten en collega’s overtuigen
  • argumenten opbouwen
  • tegenargumenten counteren
  • principiële discussies vermijden