EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Professioneel telefoneren: live screening

Wil jij je telefoonskills verbeteren? Of ben je teamcoach/HR-medewerker en help je je medewerkers graag om klanten zo goed mogelijk telefonisch te woord te staan? Kies dan voor de livescreening ‘Professioneel telefoneren’ en investeer in een klantvriendelijke organisatie.   
Inschrijvingsvoorwaarden
  • Training type

    E-learning

  • Duration of training

    0.25 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    DL1173N

What do you learn?

Na de livescreening ontvangt elke deelnemer een verslag met:
  • vijftien competentieparameters
  • sterktes en aandachtspunten
  • advies
  Ook de teamcoach of HR-verantwoordelijke ontvangt een rapport. De test is daarom een ideaal startpunt voor een coaching- en trainingstraject.

Target group

Je hebt vaak telefonisch contact met klanten en wil je sterktes en verbeterpunten kennen. Of je bent teamcoach/HR-verantwoordelijke en brengt de competenties van je medewerker(s) graag in kaart. 

Required prior knowledge

Alle oefeningen zijn gestandaardiseerd. De deelnemers hebben dus geen specifieke productkennis nodig. 

Overview of the programme

De deelnemers voeren de test online uit. Ze beheren een database en worden tegelijkertijd opgebeld door een getrainde assessor voor enkele simulatie-oefeningen. Na afloop ontvangt elke deelnemer en team- of HR-verantwoordelijke een testresultaat gebaseerd op deze vijf kernkwaliteiten:
  • stemgebruik
  • databasevaardigheden
  • communicatievaardigheden
  • tijdsduur en focus
  • simultaan handelen
De livescreening neemt ongeveer 25 minuten in beslag, inclusief 10 minuten voorbereiding.