EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Resultaatgericht digitaal adverteren via Google

Google is nog altijd de populairste zoekmachine. Adverteer je via Google, dan bereik je dus een massa prospects. Interessant voor elk bedrijf! Maar hoe start je een campagne op? En met welke trefwoorden scoor je het best? Ontdek het in de opleiding ‘Resultaatgericht digitaal adverteren via Google.’  

  • Training type

    $name

  • Duration of training

    1 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    115N

What do you learn?

  • Je kent je advertentiemogelijkheden en kiest het kanaal met de beste opties.
  • Je maakt een realistische budgetinschatting voor al je campagnes.
  • Je onderzoekt met welke trefwoorden je je publiek het best bereikt.
  • Je advertenties bereiken meer lezers. En jouw bedrijf boekt meer winst.

Target group

Je richt graag je marketingpijlen op Google Ads. 

Required prior knowledge

  • Je werkt vlot met computers en vindt je weg op internet.
  • Je hebt een basiskennis van marketing en adverteren.
  Voorkennis van Google Adwords is geen must, maar maak op voorhand wel een account aan. Breng je inloggegevens ook mee naar de opleiding.

Overview of the programme

  • Google als marketinginstrument
  • een Google Ads-account
  • trefwoordenonderzoek
  • adverteren en budget bepalen
  • Google Search en displaycampagnes
  • plan van aanpak
  • gegevens meten en rapporteren