EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Resultaatgericht digitaal adverteren via sociale media

Wil je de digitale positie van je bedrijf versterken? Spring dan slim om met je advertenties op sociale media. En kies content die je publiek aanspreekt. Hoe je dat aanpakt? Je ontdekt het tijdens de opleiding ‘Resultaatgericht digitaal adverteren via sociale media’.  
Inschrijvingsvoorwaarden

  • Training type

    $name

  • Duration of training

    1 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    1454N

What do you learn?

  • Je kiest de kanalen en content die het beste bij je doelgroep aansluiten.
  • Je schat de timing en het budget voor advertenties correct in.
  • Je zet advertentiecampagnes op via verschillende sociale media. 

Target group

Je wilt slim en efficiënt adverteren op sociale media. 

Required prior knowledge

Je hebt een basiskennis van communicatie, marketing en adverteren. Je werkt vlot met een computer en je vindt je weg op internet en sociale media.

Overview of the programme

  • basisprincipes van digitaal adverteren
  • advertentiemogelijkheden op digitale media
  • medium en content per doelgroep
  • adverteren op Facebook, Twitter, Instagram en LinkedIn
  • segmenteren op Facebook en LinkedIn

Wil je nog meer bijleren? Dan raden we je onze online opleiding Adverteren op Facebook en Instagram (basis) aan. Bekijk ook de opleiding voor gevorderden.