EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Serious game: klantencontact via chat, mail en sociale media

Inschrijvingsvoorwaarden
  • Training type

    E-learning

  • Duration of training

    0.2 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    DL1413N

What do you learn?

E-learning – Leer online bij, op úw tempo

Het telefonisch omgaan met klanten kent geen geheimen voor je.
Maar wat met mail, twitter of facebook. Lukt het je hier even professioneel?

Ontdek het! Speel het online spel!

Dankzij dit online spel:
  • leer je hoe je klanten beter kan beantwoorden ongeacht het gekozen kanaal
  • kan je meerdere vragen gelijktijdig behandelen
  • ontvang je tips voor de omgang met klanten op sociale media
  • bereid je jezelf voor op je job van morgen

Target group

Alle bedienden die via mail, chat, Twitter of Facebook in contact staan met klanten.

Overview of the programme

Stap 1: kies je sector
Stap 2: begin met spelen!

Via mail, chat, Twitter en Facebook komen er allerlei conversaties met klanten op je af. Aan jou om deze correct te beantwoorden .

Heb je even 10 minuten? Speel het spel zo vaak je wil, waar je wil en wanneer je wil.