EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Telefoon: actieve ondersteuning in de verkoopcyclus - module 1/2: basistechnieken

Telefoneren is voor een bedrijf de efficiëntste manier om producten of diensten te verkopen. Je bereikt je klanten snel en door het rechtstreekse contact creëer je al gauw een band. Wil jij je klantenportefeuille versterken en uitbreiden? Haal je graag méér uit je verkoopgesprekken? Werk dan aan je telefoonskills. En volg de opleiding ‘Telefoon: actieve ondersteuning in de verkoopcyclus – basistechnieken’.  
Inschrijvingsvoorwaarden
  • Training type

    Classical

  • Duration of training

    1 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    099N1

What do you learn?

  • Je benadert klanten proactief. En creëert zo een nauwe band met hen.
  • Je haalt hogere verkoopcijfers. Want je klanten hebben vertrouwen in jou.
  • Je hebt de basistechnieken voor prospectie en offerteopvolging onder de knie.
  Wil je je kennis daarna nog verfijnen? Check dan de vervolgopleidingen:
  • ‘Telefoon: actieve ondersteuning in de verkoopcyclus – prospectie’
  • ‘Telefoon: actieve ondersteuning in de verkoopcyclus – offerteopvolging’

Target group

Je werkt als commercieel medewerker op de binnendienst of als verkoper op de buitendienst van je bedrijf. 

Required prior knowledge

Je hebt geen voorkennis nodig. 

Overview of the programme

  • succesvol verkopen 
  • een commerciële attitude ontwikkelen
  • omgaan met feedback
  • proactief communiceren: telefoontechnieken
  • hogere verkoopcijfers halen
  Je oefent de tips en tricks in tijdens rollenspelen.