EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Verkopen in de autosector begint aan de receptie

  • Training type

    Classical

  • Duration of training

    1 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    078N

What do you learn?

Het verkoopproces stopt niet abrupt bij elke verkochte wagen. Voor iedere vraag met betrekking tot zijn wagen passeert de klant onvermijdelijk langs de receptie. Met deze opleiding zorg je ervoor dat elk contact een opportuniteit wordt om aan behoeftedetectie te doen, producten en diensten te verkopen en ultiem de klant aan je garage en merk te binden.
Maak van de receptie het commerciële epicentrum van uw garage.

Target group

Receptionist, medewerker after sales

Overview of the programme

De verschillende modules hieronder kunnen naar eigen keuze gecombineerd worden om een opleidingstraject aangepast aan uw behoeften te ontwikkelen. De duurtijd van een traject wordt bepaald in functie van de gekozen modules. Elke module kan uitgebreid worden met een één of meerdere oefenmodules van ½ dag om u ervan te verzekeren dat uw medewerkers zich het geleerde effectief hebben kunnen eigen maken.

Beschikbare modules:
  • Wie is mijn klant eigenlijk?                                                                                                   
  • Mijn klant knippert met de ogen, hij wil kopen!                                                              
  • Vragen, vragen en nog meer luisteren                                                                              
  • Argumenteren zonder aarzelen                                                                                          
  • We verkopen niet alleen auto’s!                                                                         
  • Geen enkel bezwaar dat ik de baas niet kan                                                                    
  • Een trouwe klant. Wat is dat?                                                                                             
  • Tijd voor praktijk