EN
0
Basket

Your basket is empty

Virtuele klas – 10 minuten om te overtuigen: basis – uitzendsector

Als uitzendconsulent ontmoet je voortdurend nieuwe uitzendkrachten of klanten. Is het soms een uitdaging om hen te overtuigen om met jou samen te werken? Dan is deze virtuele klas iets voor jou!
Inschrijvingsvoorwaarden

  • Training type

    Virtual Classroom

  • Duration of training

    0.6 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    DL036NA

What do you learn?

De competentie « overtuigen » is heel erg belangrijk in je beroep binnen een uitzend- of selectiekantoor. Het kan gaan om het overtuigen van een uitzendkracht om een opdracht te aanvaarden die afwijkt van de verhoopte taak of hem een opleiding voor te stellen. Anderzijds kan het ook gaan om een klant ertoe aan te zetten samen te werken met een uitzendkracht die niet aan al zijn criteria voldoet of om een prospect te overtuigen beroep te doen op uitzendarbeid …


In je dagdagelijkse job doe je veel beroep op uw overtuigingskracht. Tijdens deze opleiding maakt u kennis met de basiskennis rond 'overtuigen', met oefeningen en oefensituaties.


Resultaten na afloop van de opleiding

·        Je kent de essentiële fasen van een gesprek om te overtuigen

·        Je identificeert je sterke punten en je werkpunten

·        Je geeft blijk van een grotere luisterbereidheid 

·        Je hebt je argumentatie goed uitgewerkt

Target group

Uitzendconsulenten

Required prior knowledge

Geen voorkennis vereist

Overview of the programme

Deze virtuele klas bestaat uit 2x 3u les via Zoom in kleine groepen. Interactiviteit verzekerd!


De eerste sessies omvat de aspecten : 

  • Het verkoopproces : voorbereiding, fasen van het gesprek en opvolging
  • De verschillende types van gesprekspartner
  • De drijfveren voor de aankoop en de ontwikkeling van een argumentatie (Agentschap/uitzendkracht/doelgerichte uitzendarbeid)
  • Oefeningen

 

De tweede sessie behandelt de volgende aspecten : 

  • Vastleggen van een SMART doelstelling voor het gesprek
  • Actief luisteren
  • De herformulering
  • De techniek van vragen stellen
  • Oefeningen