EN
0
Basket

Your basket is empty

background section

Workshop - Verbindend handelen: klantverbinding maken

Als verkoper moet het ‘klikken’ met je klanten. Maar dat is niet zo eenvoudig. Misschien trap je hen wel eens op de tenen? Of praten zij je onder tafel? In deze workshop leer je de taal van je klant zodat je boodschap het gewenste effect krijgt.  

  • Training type

    Workshop

  • Duration of training

    0.5 day

  • Available languages
    NL 
  • Training code

    WS1486N

What do you learn?

  • Door de juiste communicatie- en gedragsstijlen toe te passen, hou jij de bovenhand in gesprekken.
  • Je verplaatst jezelf in de leefwereld en persoonlijkheid van je klant waardoor je vertrouwen creëert.
  • Je zorgt voor sterke klantverbinding of de spreekwoordelijke ‘klik’ met alle klanten.

Target group

Je bent commercieel medewerker. 

Overview of the programme

Het verhaal van de klant ontdekken:
  • respect en begrip tonen
  • belangstelling hebben en betrokken zijn
  • gevoeligheden, emoties en twijfels opmerken
     
Je in de leefwereld van de klant verplaatsen:
  • met belangen van de klant rekening houden
  • vertrouwen creëren en de klant ondersteunen
  • meedenken met de klant
  • de klant écht begrijpen en dat duidelijk maken
  • specifieke voordelen voor je klant aanhalen