background section

CRM consultant Dynamics 365

Zonder klanten geen inkomsten. Daarom is een goed klantenbeheer zo belangrijk. Met een crm-systeem (customer relationship management) brengen bedrijven hun klanten in kaart. En daar komt Dynamics 365 om het hoekje kijken, hét crm-systeem van Microsoft. Als consultant implementeer je Dynamics 365 bij bedrijven, en begeleid je hen om processen te verbeteren en systemen in te richten. Een leuke uitdaging als je houdt van ICT en klantencontact. Iets voor jou? Schrijf je dan zeker in voor deze opleiding.

Pourquoi choisir une formation Cefora ?

• Toutes les formations sont gratuites.

• Vous conservez votre allocation.

• Comptez sur un vaste réseau d'entreprises.

  • Type de formation

    Trajet de formation avec stage en entreprise

  • Durée de la formation

    5 mois

  • Suivez cette formation en :
    NL 
  • Code de formation

    A.N.03.32

Résultats à l’issue de cette formation

Deze opleiding heeft als doel jou een zo breed mogelijke basis te geven van de technische tools om Microsoft Dynamics 365 toepassingen te integreren en uit te breiden. Als consultant is het jouw taak om voor bedrijven de meest optimale applicatie te implementeren met behulp van Microsoft Dynamics. Je geeft adviezen om zo de processen en de inrichting van het systeem te verbeteren.

We organiseren deze opleiding in samenwerking met de VDAB. Ze is erkend door de VDAB.

Public cible

Jij bent:

  • op zoek naar werk
  • oplossingsgericht
  • communicatief
  • vertrouwd met het Frans en Engels
  • IT-minded
  • opgeleid tot het niveau hoger onderwijs (of gelijkwaardig door ervaring)

Conditions d'accès

Le nombre de places disponibles est limité. Pour pouvoir être admis·e, vous devez répondre aux critères suivantes :

  • Être inscrit·e comme chercheur ou chercheuse d’emploi.
  • Être disponible à temps plein (5 jours/semaine) pour suivre la formation dans son intégralité.
  • Disposer d’un projet professionnel en lien avec la formation.
  • Répondre favorablement aux tests de sélection et à l'entretien individuel.
  • Avoir une bonne compréhension de la langue française.
  • Accepter les règles de sécurité et le règlement d’ordre intérieur (qui vous seront communiqués plus tard)

Aperçu du programme

  • Wat is CRM en hoe het te plaatsen binnen een organisatie
  • De Verkoop en Marketing module
  • De Service module
  • Dynamics 365 aanpassen en configureren
  • Rapporteren met Dynamics 365
  • Integratie tussen Dynamics 365 en Office 365
  • Dynamics 365 op mobiele apparaten
  • Project service module
  • Field service module
  • Portaalsites voor Dynamics 365 maken en beheren
  • Dynamics D365 programmatorisch uitbreiden
  • Best practices voor consultants
  • Projectoefeningen en workshops
  • Change management
  • Agile
  • Scrum
  • Azure Devops
  • PowerApps
  • Consultingvaardigheden
  • Communicatietraining
  • Sollicitatietraining
  • Stage