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Email marketing: haal meer uit je nieuwsbrieven en e-mail campagnes

Je bent begonnen met het versturen van nieuwsbrieven via e-mail. Toch is de respons niet wat je had gehoopt. Er is duidelijk nog werk aan de winkel om je e-mail marketing conversie-gericht te maken. In deze opleiding leer je hoe je door middel van kleine tekstaanpassingen een veelvoud aan kwalitatieve clicks behaalt en hoe je sterke content maakt voor jouw e-mailmarketing.

Choisissez votre session de formation

    • je 2 mai '24
      09:00 - 12:00
    • Complet. Choisissez une autre session ou inscrivez-vous à la liste d'attente.

    • Online

    • ma 28 mai '24
      13:00 - 16:00
    • Complet. Choisissez une autre session ou inscrivez-vous à la liste d'attente.

    • Online

    • je 4 juil '24
      13:00 - 16:00
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    • je 12 sept '24
      09:00 - 12:00
    • Online

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Nos formations ne vous coûteront rien.
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  • Type de formation

    Classe en ligne

  • Durée de la formation

    0.5 jour

  • Suivez cette formation en :
    NL, FR 
  • Code de formation

    DL2271NOC

Résultats à l’issue de cette formation

  • Je weet hoe je je contactenbestand efficiënt kunt segmenteren.
  • Je kan een e-mailonderwerp schrijven waarop klanten effectief klikken.
  • Je kent de werking van de call to action knop.
  • Je kan door middel van enkele kleine tekstaanpassingen je clickthrough rates verhogen.
  • Je kan Chat GPT gebruiken als copiloot voor het schrijven van e-mails.

Public cible

Je bent verantwoordelijk voor de nieuwsbrieven van je bedrijf, je bent (content)marketeer, communicatie specialist, social media marketeer, etc.

Méthode d'apprentissage: Classe en ligne

Vous suivez cette formation en ligne sur votre ordinateur. Votre parcours comprend trois étapes complémentaires.

En ligneÉtape 1
Votre formation commence sur Karibu, notre plateforme d’apprentissage en ligne. Vous effectuez cette première étape à votre rythme, où et quand vous le souhaitez.

Attention : il est indispensable d’achever cette étape avant de poursuivre votre formation.

Classe en ligneÉtape 2 : classe en ligne
Lors de cette étape, vous rencontrez les autres participant·es via Zoom. Votre groupe compte généralement 6 à 12 personnes. Tout le monde peut s’entendre et se voir, dans une optique de discussion, d’interaction et de collaboration. Ensemble, vous apprenez ainsi les un·es des autres, sur la base des connaissances acquises lors de l’étape 1.

En ligneÉtape 3
Cet apprentissage se déroule également sur Karibu, à votre rythme, où et quand vous le souhaitez.

Aperçu du programme

Stap 1 (ongeveer 45 min tot 1,5 uur)

  • Wat wil je bedrijf bereiken met e-mailmarketing?
  • Samenvatting van de basics (A/B testing, call to action, bounce, opt in, .... ) 
  • Geavanceerde e-mailmarketing: ideaal moment, disclaimer, ...
  • Deliverability optimaliseren + automatiseren
  • Segmenteer je contactenlijst om je resultaten te optimaliseren.

 

Stap 2: online-klas (3u)

  • Korte quiz met samenvatting van enkele basisconcepten 
  • Tips voor een succesvolle uitbouw en onderhoud van je contacten database.
  • Groepsoefening: hoe schrijf ik een subjectline waarop geklikt wordt?
  • Concrete tips en trucs voor betere conversies met behulp van het beproefde DATE model.
  • Waarvoor kan ik Chat GPT gebruiken? En vooral: hoe weet ik of de uitkomst van Chat GPT goed is of niet?
  • Overlopen van de checklist die je voortaan kan gebruiken om de succesratio van jouw e-mail content aanzienlijk te verhogen.

 

Stap 3 (ongeveer 30 min) 

  • Lijst van e-mailmarketingtools 
  • De tijdens stap 2 gebruikte slides