
LinkedIn: hoe gebruik ik SSI en Sales Navigator voor social selling?
Organisez cette formation dans votre entreprise
C'est possible à partir de 6 participants !
- Type de formation
Classe en ligne
- Durée de la formation
0.5 jour
- Suivez cette formation en :NL, FR
- Code de formation
DL2102NOC
Résultats à l’issue de cette formation
In deze interactieve workshop leer je hoe je de Sales Navigator kan inzetten om prospects te vinden, en hoe je jezelf beter positioneert op Linkedin. Daarnaast leer je ook hoe je meer zichtbaarheid en credibiliteit kan krijgen door aandacht te besteden aan de Social Selling Index. Je krijgt ook tips over welke content je kan plaatsen en hoe je in interactie kan gaan met je doelgroep met als doel nieuwe klanten te winnen.
- Het principe van Social Selling
- Vind eenvoudig prospects en volg hun activiteiten
- Het creëren van je eigen professionele merk
- Het zoeken en vinden van de juiste personen
- Hoe ga je om met content, van jezelf maar ook van anderen?
- Het bouwen aan een sterk netwerk
Public cible
Méthode d'apprentissage: Classe en ligne
Vous suivez cette formation en ligne sur votre ordinateur. Votre parcours comprend trois étapes complémentaires.
- Étape 1
Votre formation commence sur Karibu, notre plateforme d’apprentissage en ligne. Vous effectuez cette première étape à votre rythme, où et quand vous le souhaitez.
Attention : il est indispensable d’achever cette étape avant de poursuivre votre formation.
- Étape 2 (3 h) : classe en ligne
Lors de cette étape, vous rencontrez les autres participant·es via Zoom. Votre groupe compte généralement 6 à 12 personnes. Tout le monde peut s’entendre et se voir, dans une optique de discussion, d’interaction et de collaboration. Ensemble, vous apprenez ainsi les un·es des autres, sur la base des connaissances acquises lors de l’étape 1.
- Étape 3
Cet apprentissage se déroule également sur Karibu, à votre rythme, où et quand vous le souhaitez.
Connaissances préalables requises
Aperçu du programme
Deel 1: Voor de sessie (autonoom leermoment)
Je wordt ondergedompeld in de wereld van LinkedIn. In deze voorbereidende module leer je :
- begrijpen wat "Social Selling" is,
- je doelgroep vergroten,
- interesse wekken,
- geloofwaardigheid creëren,
- behoefte opwekken.
Deel 2: Online-klas
Door middel van interactieve plenaire sessies, praktische oefeningen, het delen van ervaringen en succesverhalen verdiepen we de volgende thema's:
- Waarom Sales Navigator?
- Inzicht in je SSI-score
- Hoe je je SSI-score kunt optimaliseren
- Hoe je je actieplan opstelt
Deel 3: Na de sessie (autonoom leermoment)
- Je krijgt een lijst met tools om de productiviteit te verhogen.