background section

LinkedIn: hoe haal ik waardevolle leads binnen?

LinkedIn is het grootste social media platform voor B2B leads. Je kan als verkoper vandaag niet meer om deze tool heen, maar hoe zet je deze tool in om prospects te vinden en vervolgens van deze prospects klanten te maken? In deze opleiding ontdek je al doende samen met je medecursisten de basisprincipes van lead generation via LinkedIn.

Aucune session

Aucune session n’est prévue pour le moment. Surveillez cette page ; nous y ajouterons la nouvelle date de formation dans les prochaines semaines ou mois.

  • Type de formation

    Classe en ligne

  • Durée de la formation

    0.5 jour

  • Suivez cette formation en :
    NL, FR 
  • Code de formation

    DL2101NOC

Résultats à l’issue de cette formation

In deze interactieve workshop leer je: 

  • hoe je Linkedin Search kan inzetten om prospects te vinden (geavanceerd zoeken),
  • het verschil tussen LinkedIn Free en LinkedIn premium,
  • zoekopdrachten opslaan en alerts instellen, 
  • de functie van LinkedIn Groepen, 
  • hoe je content kan plaatsen,
  • hoe je in interactie kan gaan.

Public cible

Junior en senior sales, commerciële medewerkers en marketeers die meer gebruik willen maken van Linkedin om echt leads te genereren en nieuwe klanten aan te trekken.

Méthode d'apprentissage: Classe en ligne

Vous suivez cette formation en ligne sur votre ordinateur. Votre parcours comprend trois étapes complémentaires.

Étape 1
Votre formation commence sur Karibu, notre plateforme d’apprentissage en ligne. Vous effectuez cette première étape à votre rythme, où et quand vous le souhaitez.

Attention : il est indispensable d’achever cette étape avant de poursuivre votre formation.

Étape 2 (3 h) : classe en ligne
Lors de cette étape, vous rencontrez les autres participant·es via Zoom. Votre groupe compte généralement 6 à 12 personnes. Tout le monde peut s’entendre et se voir, dans une optique de discussion, d’interaction et de collaboration. Ensemble, vous apprenez ainsi les un·es des autres, sur la base des connaissances acquises lors de l’étape 1.

Étape 3
Cet apprentissage se déroule également sur Karibu, à votre rythme, où et quand vous le souhaitez.

Connaissances préalables requises

Geen specifieke voorkennis vereist. We raden je wel aan om deze module pas te volgen wanneer je al een aantrekkelijk Linkedin profiel hebt aangemaakt.

Aperçu du programme

Deel 1: voor de sessie (autonoom leermoment)

Je wordt ondergedompeld in de wereld van social selling. In deze voorbereidende module leer je:

  • Linkedin Search inzetten om prospects te vinden (geavanceerd zoeken),
  • het verschil tussen linkedIn free en LinkedIn premium,
  • de functie van LinkedIn Groepen,
  • hoe je content kan plaatsen,
  • hoe je in interactie kan gaan met je doelgroep.

 

Deel 2: online-klas

Via interactieve plenaire sessies, praktische oefeningen, het delen van ervaringen en succesverhalen, gaan we dieper in op:

  • praktische voorbeelden van leadgeneration via social selling technieken,
  • in interactie gaan via LinkedIn groepen,
  • posts van mensen uit je netwerk het concretiseren van jouw persoonlijk actieplan.

 

Deel 3: na de sessie (autonoom leermoment)

Je hebt de praktische inzichten verworven om jouw persoonlijk social selling actieplan uit te werken en leads te genereren voor jouw business.