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Microsoft 365: optimaliseer je online meetings

Microsoft 365 is de laatste maanden duidelijk in opmars in bedrijven en zorgt voor een revolutie van onze manier van werken door in te zetten op samenwerking op afstand en een heleboel nieuwe applicaties. De focus ligt hier op Teams, met daarbij het veelvoud aan functionaliteiten en toepassingen voor vergaderen op afstand.
Nos formations ne vous coûteront rien.
Découvrez pourquoi et à qui elles s'adressent.
  • Type de formation

    Classe en ligne

  • Durée de la formation

    0.5 jour

  • Suivez cette formation en :
    NL, FR 
  • Code de formation

    DL2028NOC

Résultats à l’issue de cette formation

  • De verschillende hulpmiddelen en functionaliteiten van Teams die verband houden met het plannen en voorbereiden van een vergadering gebruiken.
  • Op een vlotte, efficiënte manier deelnemen en samenwerken tijdens een vergadering.
  • De opvolging van de vergadering verzekeren dankzij Teams.

Public cible

Je wil in de Microsoft 365-omgeving je kennis verbeteren van de specifieke werking van Teams en de functionaliteiten kunnen gebruiken tijdens online vergaderingen.

Méthode d'apprentissage: Classe en ligne

Vous suivez cette formation en ligne sur votre ordinateur. Votre parcours comprend trois étapes complémentaires.

  • Étape 1

Votre formation commence sur Karibu, notre plateforme d’apprentissage en ligne. Vous effectuez cette première étape à votre rythme, où et quand vous le souhaitez.

Attention : il est indispensable d’achever cette étape avant de poursuivre votre formation.

  • Étape 2 (3 h) : classe en ligne

Lors de cette étape, vous rencontrez les autres participant·es via Zoom. Votre groupe compte généralement 6 à 12 personnes. Tout le monde peut s’entendre et se voir, dans une optique de discussion, d’interaction et de collaboration. Ensemble, vous apprenez ainsi les un·es des autres, sur la base des connaissances acquises lors de l’étape 1.

  • Étape 3

Cet apprentissage se déroule également sur Karibu, à votre rythme, où et quand vous le souhaitez.

Aperçu du programme

  • Documenten en/of informatie delen tijdens een vergadering
  • Live events organiseren
  • Interactie tijdens vergaderingen: subgroepen, chat etc.
  • Parameters en instellingen (achtergrond, ondertitels, audio & video)
  • Andere deelnemers uitnodigen
  • De vergadering opnemen en die vervolgens delen
  • Gezamenlijk nota nemen
  • Links tussen Skype for Business en Teams
  • De levenscyclus van een vergadering: voorbereiden, leiden, eraan deelnemen en voor de opvolging zorgen
  • Tips & tricks en goede praktijken