background section

Prospectie: hoe begin ik aan de uitbreiding van mijn klantenbestand?

Laten we beginnen bij de basis: opportuniteiten vind je niet, die creëer je. Toch lijkt het niet altijd even evident hoe je die opportuniteiten kan definiëren en kan gaan omzetten naar een duurzame samenwerking. Hoe je opportuniteiten kan creëren leer je tijdens deze opleiding. Je brengt jouw eigen netwerk in kaart en krijgt tools aangereikt om een prospectielijst op te stellen. Vervolgens zetten we alles ook onmiddellijk om in de praktijk en eindigen we de opleiding met een heus netwerkmoment.
Nos formations ne vous coûteront rien.
Découvrez pourquoi et à qui elles s'adressent.
  • Type de formation

    Formation en présentiel

  • Durée de la formation

    1 jour

  • Suivez cette formation en :
    NL, FR 
  • Code de formation

    CL2175NCL

Résultats à l’issue de cette formation

  • Een prospectielijst opstellen.
  • Jouw eigen netwerk in kaart brengen.
  • Op zoek gaan naar relevante netwerkevents.
  • Hoe je de meerwaarde van jouw organisatie kan benadrukken op een netwerkmoment.

Public cible

Elke werknemer die actief bezig is met business development

Méthode d'apprentissage: Formation en présentiel

Cette formation a lieu en classe avec d’autres participant·es sur place. Votre parcours comprend trois étapes complémentaires.

Étape 1 : en ligne
Votre formation commence sur Karibu, notre plateforme d’apprentissage en ligne. Vous effectuez cette étape à votre rythme, où et quand vous le souhaitez.

Attention : il est indispensable d’achever cette étape avant de poursuivre votre formation.

Étape 2 : en classe (1 journée)
Cette étape consiste en une journée entière sur le lieu de formation en compagnie des autres participant·es. Ensemble, vous apprenez les un·es des autres, sur la base des connaissances acquises lors de l’étape 1. Le groupe se compose généralement de 6 à 12 participant·es.

Étape 3 : en ligne
Cet apprentissage se déroule également sur Karibu, à votre rythme, où et quand vous le souhaitez.

Aperçu du programme

Vooraf(autonoom online leermoment)

Aan de hand van een vragenlijst reflecteer je over hoe je op dit moment reeds aan jouw leads komt.

 

Klassikale sessie:

Een voetballer kan alleen scoren als hij een doel voor ogen heeft. Tijdens deze opleiding gaan we op zoek naar wat jouw doelgroep is en hoe je deze doelgroep het efficiëntst kan benaderen.

Vervolgens begeleiden we je ook in hoe je de meerwaarde van jouw organisatie kan benadrukken wanneer je in contact komt met jouw doelgroep.

Tot slot zetten we alles om in de praktijk en eindig je de opleiding misschien wel met nieuwe gecreëerde opportuniteiten?

 

Na (autonoom online leermoment):

We vatten de aangeleerde tips nog eens samen in een filmpje, en nodigen je uit om dit te gaan toepassen in de praktijk.