-
Format
Webcast
-
Datum
22 juni 2021
-
Tijdstip
11:30
-
Duur
20 min.
-
Taal
Nederlands
-
Thema
Marketing
Over deze Learning Snack
Bij deze Learning Snack ga je niet naar huis met gebruikelijke tips als "adverteer wat meer op social media en Google".
Nee, we geven echte eye-openers mee en leggen uit hoe je op een snelle en eenvoudige manier jouw marketinginspanningen naar een hoger niveau tilt. Of je nu net begint met marketing of al enkele campagnes gedraaid hebt, deze webcast geeft je de moed, motivatie en kennis om je bedrijf opnieuw op de kaart van de consument te zetten.
Vanuit eigen ervaringen en met sprekende voorbeelden leren we je hoe je het verschil kan maken en opnieuw recht kan staan in deze moeilijke periode. Verwacht je aan massa's inspiratie, tips, tricks en marketingtechnieken!
Over Eric Lippens
Eric Lippens heeft een ruime ervaring in zowel offline als online marketing en kent de betekenis van het woord 'crisis' in al zijn facetten, zowel op zakelijk als op persoonlijk vlak. Hij koos 5 jaar geleden voor het ondernemerschap nadat hij werkzaam was bij o.m. Telenet, BNP Paribas Fortis, Suzuki en Center Parcs. Met zijn marketingbedrijf ‘Results and More’ helpt hij zowel grote bedrijven als KMO’s de digitale trein op aan de hand van workshops, digicoaching, opleidingen en andere marketing-oplossingen. 'Results and More' was ook de initiatiefnemer achter 'De grootste aula van Vlaanderen', een reeks gratis lessen in digitale marketing (via livestream) voor tijdelijke werklozen uit de horeca, event- en toerismesector.
Veelgestelde vragen
Zit je nog met een vraag?
Klantendienst
Liever advies op maat? Onze klantendienst helpt je graag verder.