De opleidingspartner van het Bloovi Entrepreneurs Summit

Je koos voor zakelijke groei, zoals 59% van de deelnemers. Dat is investeren in mensen. Met Cevora als partner gaan je medewerkers én bedrijf erop vooruit.
Ook benieuwd naar de andere optie? Lees meer over persoonlijke groei.
Wie is Cevora?
Wie bijleert, gaat vooruit. Als ondernemer, werknemer of werkzoekende. Opleidingen zijn de sleutel voor de toekomst: vandaag leren, om morgen wendbaar te zijn in een snel veranderende wereld. Ons motto? Samen leren en groeien!
Cevora is het opleidingsplatform van het PC 200, het grootste paritair comité van het land met bijna 60.000 ondernemingen en 500.000 bedienden.

Marnik D’hoore
Founder & CEO Bloovi
Waarom is Cevora jouw partner voor zakelijke groei?
“Als strategische partner helpen we bedrijven ‘futureproof’ te worden. Cevora biedt een uitgebreid aanbod van bediendeopleidingen in toekomstgerichte sectoren. Kosteloos, omdat ze betaald worden via de jaarlijkse bijdragen van de leden.”
Hoe matcht Bloovi met Cevora?
“Onder het motto ‘reset for the future’ van Bloovi vinden ondernemers en Cevora elkaar. Zonder ontwikkeling van medewerkers, geen zakelijke groei. Om klaar te zijn voor de toekomst, zijn opleidingen cruciaal. Zéker nu het momentum er is om verandering en vernieuwing door te voeren.”
Hoezo, investeren in leren?
Zakelijke groei is enkel mogelijk door menselijke groei. Hoe meer kennis en ervaring je medewerkers hebben én delen, hoe groter de vooruitgang die je samen boekt. Continu bijleren is een gedeelde verantwoordelijkheid. Van jou, van je medewerkers zelf en van ons, jouw opleidingspartner van PC 200.
Onze opleidingssuggesties voor jou
3 effectieve stappen om mijn bedrijfsuitdagingen aan te pakken en te realiseren
Je zoekt een structurele aanpak om uitdagingen en problemen efficiënt en met resultaat te benaderen.Doorbreek je patronen op de werkvloer en werk effectiever
Je bent op zoek naar een structurele aanpak om negatieve patronen of deelpatronen te doorbreken en er alternatieven voor te bedenken.Design thinking: van experiment naar marktintroductie
In deze opleiding is het startpunt dat je denkt een goede oplossing te hebben gevonden die de klanten echt verder zal helpen.
