Je koos voor zakelijke groei, zoals 59% van de deelnemers. Dat is investeren in mensen. Met Cevora als partner gaan je medewerkers én bedrijf erop vooruit.

Ook benieuwd naar de andere optie? Lees meer over persoonlijke groei.

Samen leren en groeien

De opleidingspartner van het Bloovi Entrepreneurs Summit

Wie is Cevora?

Wie bijleert, gaat vooruit. Als ondernemer, werknemer of werkzoekende. Opleidingen zijn de sleutel voor de toekomst: vandaag leren, om morgen wendbaar te zijn in een snel veranderende wereld. Ons motto? Samen leren en groeien!

Cevora is het opleidingsplatform van het PC 200, het grootste paritair comité van het land met bijna 60.000 ondernemingen en 500.000 bedienden.
background section
Marnik D’hoore
Marnik D’hoore
Founder & CEO Bloovi

Waarom is Cevora jouw partner voor zakelijke groei?

“Als strategische partner helpen we bedrijven ‘futureproof’ te worden. Cevora biedt een uitgebreid aanbod van bediendeopleidingen in toekomstgerichte sectoren. Kosteloos, omdat ze betaald worden via de jaarlijkse bijdragen van de leden.”

Hoe matcht Bloovi met Cevora?

“Onder het motto ‘reset for the future’ van Bloovi vinden ondernemers en Cevora elkaar. Zonder ontwikkeling van medewerkers, geen zakelijke groei. Om klaar te zijn voor de toekomst, zijn opleidingen cruciaal. Zéker nu het momentum er is om verandering en vernieuwing door te voeren.”

Hoezo, investeren in leren?

Zakelijke groei is enkel mogelijk door menselijke groei. Hoe meer kennis en ervaring je medewerkers hebben én delen, hoe groter de vooruitgang die je samen boekt. Continu bijleren is een gedeelde verantwoordelijkheid. Van jou, van je medewerkers zelf en van ons, jouw opleidingspartner van PC 200.

Onze opleidingssuggesties voor jou

  • 3 effectieve stappen om mijn bedrijfsuitdagingen aan te pakken en te realiseren
    Je zoekt een structurele aanpak om uitdagingen en problemen efficiënt en met resultaat te benaderen.
  • Doorbreek je patronen op de werkvloer en werk effectiever
    Je bent op zoek naar een structurele aanpak om negatieve patronen of deelpatronen te doorbreken en er alternatieven voor te bedenken.
  • Design thinking: van experiment naar marktintroductie
    In deze opleiding is het startpunt dat je denkt een goede oplossing te hebben gevonden die de klanten echt verder zal helpen.
background section

Benieuwd naar de andere optie?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van opleidingen op jouw maat, blog-artikels over de nieuwste trends, events die je netwerk boosten en tips die je carrière vooruithelpen.