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Managers : comment bien formuler votre feedback ?

Donner un feedback avec un objectif d'apprentissage: cela est essentiel si vous souhaitez accompagner et laisser grandir vos collaborateurs, mais cela est souvent vu comme une critique. Comment formuler un feed-back constructif au service de la performance, de la relation et de la confiance ?

Découvrez les techniques, les do’s et les don’t dans notre classe en ligne !

Onze opleidingen zijn kosteloos.
Ontdek waarom en voor wie.
  • Opleidingstype

    Online-klas

  • Opleidingsduur

    0.5 dag

  • Volg deze opleiding in het:
    FR, NL 
  • Opleidingscode

    DL2244FOC

Wat leer je in deze opleiding?

  • Manier les feed-back positifs et constructifs avec aisance et équilibre.
  • Communiquer avec assertivité grâce à la méthode DESC.
  • Transformer un feed-back en opportunité d’apprentissage.
  • Adapter la communication pour le feed-back à distance.

Doelgroep

Les responsables d’équipe.

Leermethode: Online-klas

Deze online-opleiding volg je op je computer. Je traject bestaat uit drie stappen, die elkaar aanvullen.

  • Stap 1

Je opleiding start op Karibu, ons online-leerplatform. Dit leermoment doorloop je op je eigen tempo, waar en wanneer je wilt.

Let op: deze stap afwerken is een vereiste om verder te gaan.

  • Stap 2: online-klas (3 uur)

Tijdens deze stap ontmoet je je medecursisten – gewoonlijk zes tot twaalf personen – via Zoom. Iedereen kan elkaar zien en horen. Dat maakt gesprekken, interactie en samenwerking mogelijk. Zo leer je van en met elkaar, op basis van de inzichten uit stap 1.

  • Stap 3

Dit leermoment vindt opnieuw plaats op Karibu. Ook deze stap doorloop je op je eigen tempo, waar en wanneer je wilt.

Programma

  • C’est quoi le feedback - à quoi sert-il - pourquoi s’en préoccuper.
  • Comment rendre son feedback plus efficace.
  • Les differents types de feedback et leur objectif.
  • Outils pour donner du feedback Les 10 erreurs classiques.
  • Quelques conseils pratiques.

 

La classe sera consacrée principalement à des mises en situation et debriefing sur base de cas réel