
LinkedIn: hoe haal ik waardevolle leads binnen?
Organiseer deze opleiding in jouw bedrijf
Dat kan vanaf 6 deelnemende werknemers!
- Opleidingstype
Online-klas
- Opleidingsduur
0.5 dag
- Volg deze opleiding in het:NL, FR
- Opleidingscode
DL2101NOC
Wat leer je in deze opleiding?
In deze interactieve workshop leer je:
- hoe je Linkedin Search kan inzetten om prospects te vinden (geavanceerd zoeken),
- het verschil tussen LinkedIn Free en LinkedIn premium,
- zoekopdrachten opslaan en alerts instellen,
- de functie van LinkedIn Groepen,
- hoe je content kan plaatsen,
- hoe je in interactie kan gaan.
Doelgroep
Leermethode: Online-klas
Deze online-opleiding volg je op je computer. Je traject bestaat uit drie stappen, die elkaar aanvullen.
Stap 1
Je opleiding start op Karibu, ons online-leerplatform. Dit leermoment doorloop je op je eigen tempo, waar en wanneer je wilt.
Let op: deze stap afwerken is een vereiste om verder te gaan.
Stap 2: online-klas (3 uur)
Tijdens deze stap ontmoet je je medecursisten – gewoonlijk zes tot twaalf personen – via Zoom. Iedereen kan elkaar zien en horen. Dat maakt gesprekken, interactie en samenwerking mogelijk.
Zo leer je van en met elkaar, op basis van de inzichten uit stap 1.
Stap 3
Dit leermoment vindt opnieuw plaats op Karibu. Ook deze stap doorloop je op je eigen tempo, waar en wanneer je wilt.
Vereiste voorkennis
Programma
Deel 1: voor de sessie (autonoom leermoment)
Je wordt ondergedompeld in de wereld van social selling. In deze voorbereidende module leer je:
- Linkedin Search inzetten om prospects te vinden (geavanceerd zoeken),
- het verschil tussen linkedIn free en LinkedIn premium,
- de functie van LinkedIn Groepen,
- hoe je content kan plaatsen,
- hoe je in interactie kan gaan met je doelgroep.
Deel 2: online-klas
Via interactieve plenaire sessies, praktische oefeningen, het delen van ervaringen en succesverhalen, gaan we dieper in op:
- praktische voorbeelden van leadgeneration via social selling technieken,
- in interactie gaan via LinkedIn groepen,
- posts van mensen uit je netwerk het concretiseren van jouw persoonlijk actieplan.
Deel 3: na de sessie (autonoom leermoment)
Je hebt de praktische inzichten verworven om jouw persoonlijk social selling actieplan uit te werken en leads te genereren voor jouw business.