Kies je opleidingssessie
- ma 10 okt '2213:00 - 16:00
Online
-
- ma 12 dec '2213:00 - 16:00
Online
-
Je hebt de eerstvolgende sessie(s) voor deze opleiding gezien.Bekijk de overige sessies onderaan deze pagina
Je winkelmandje is leeg. Ga snel op zoek naar de opleiding die je vooruit helpt!
Organisaties zetten alles op alles om goed te doen voor hun klanten en tevredenheid bij klanten na te streven. Naast allerlei initiatieven op organisatieniveau (zoals het uittekenen van een customer journey, een klantgerichte strategie, missie en visie, tevredenheidsbevragingen, … ) kan ook iedere individuele medewerker een verschil maken door een klantgerichte attitude en aanpak.
Elk contact van een medewerker met de klant levert een klantenervaring op en is dus een moment dat er toe doet. In deze online opleiding ga je met concrete tips en oefeningen aan de slag.
Online
Online
Je hebt de eerstvolgende sessie(s) voor deze opleiding gezien.Bekijk de overige sessies onderaan deze pagina
Deze opleiding, exclusief voor jouw collega's? Dat kan!
Online-klas
0.5 dag
DL2331NOC
Bij klantgerichtheid staat de beleving van de klant centraal. De tevredenheid van een klant hangt af van de mate waarin aan verwachtingen en behoeften van klanten wordt voldaan met onze producten en dienstverlening.
Aan de hand van praktische voorbeelden leer je:
Deze online-opleiding volg je op je computer. Je traject bestaat uit drie stappen, die elkaar aanvullen.
Je opleiding start op Karibu, ons online-leerplatform. Dit leermoment doorloop je op je eigen tempo, waar en wanneer je wilt.
Let op: deze stap afwerken is een vereiste om verder te gaan.
Tijdens deze stap ontmoet je je medecursisten – gewoonlijk zes tot twaalf personen – via Zoom. Iedereen kan elkaar zien en horen. Dat maakt gesprekken, interactie en samenwerking mogelijk. Zo leer je van en met elkaar, op basis van de inzichten uit stap 1.
Dit leermoment vindt opnieuw plaats op Karibu. Ook deze stap doorloop je op je eigen tempo, waar en wanneer je wilt.
Stap 1: autonoom leermoment
Via een korte vragenlijst kan je aangeven in welke situaties je met klanten omgaat. Jouw concrete cases en vragen zullen in de synchrone sessie aan bod komen. Aan de hand van een korte video vragen we je om al even stil te staan bij de manier waarom je met klantgerichtheid omgaat en hoe je zelf klantgerichtheid ervaart.
Stap 2: online-klas (3 uur)
Stap 3: autonoom leermoment
Op het leerplatform vind je nog een aantal concrete tips & tricks.
1 - 6 van 6 resultaten