background section

Professioneel telefoneren

Onderschat de impact niet van een professioneel telefoongesprek. Want ook daarbij geldt dat de eerste indruk de belangrijkste is. Schrijf jezelf in voor deze opleiding en word het boegbeeld van het bedrijf.
 
Inschrijvingsvoorwaarden
  • Opleidingstype

    Klassikale opleiding

  • Opleidingsduur

    2 dagen

  • Beschikbare talen
    NL, FR 
  • Opleidingscode

    026N

Wat leer je in deze opleiding?

  • Je geeft mensen een goed gevoel wanneer ze met jou telefoneren. Je bent vriendelijk, behulpzaam en verstaanbaar.
  • Doorverbinden en afscheid nemen? Jij hebt niet veel woorden nodig om professioneel over te komen.

Doelgroep

Je bent een administratief bediende, receptionist, management assistant of directie-assistent.

Programma

  • indrukwekkend ontvangen
  • doorverbinden zonder irritatie
  • afscheid nemen met pit
  • articulatie, intonatie, snelheid: persoonlijke stijl onder de loep nemen
  • communicatievaardigheden: luisteren, spreken en vragen stellen
  • overbrengen van 'slecht nieuws' en moeilijke boodschappen
  • inoefenen en toepassen op de eigen werksituatie
  • evaluatie en verbeteren van persoonlijke aanpak
  • opstellen van een eigen actieplan