background section

Verkoop voor de klantgerichte buitendienstmedewerker

Jij hebt een passie voor verkopen. Hoe wij dat weten? Simpel: je bent naar deze opleidingspagina gesurft. Dat bewijst dat je wil groeien in je vak en dat siert je. Schrijf je dus maar snel in voor deze opleiding en leer hoe je duurzame relaties opbouwt met klanten en je zo onderscheidt van concurrenten.   
Inschrijvingsvoorwaarden
  • Opleidingstype

    Klassikale opleiding

  • Opleidingsduur

    2 dagen

  • Beschikbare talen
    NL 
  • Opleidingscode

    065N

Wat leer je in deze opleiding?

  • Je weet dat verkopen een relationeel spel is tussen mensen.
  • Je kent je sterktes en verbeterpunten. En je zet je competenties in om meer en beter te verkopen.

Aan het einde van de opleiding maak je een scan van je vaardigheden en krijg je een overzicht van je sterke eigenschappen en werkpunten. Een ideaal hulpmiddel om je groeipad uit te stippelen. 

Doelgroep

Je bent accountmanager, verkoper of commercieel medewerker op de buitendienst van je bedrijf. 

Programma

Een bedrijf in actie:
  • het SPANCOF-model
  • de rol van de verkoper
  Klantgerichtheid als tweede huid:
  • klantgerichtheid, een attitude
  • zakelijke klantencontacten
  • de verscheidenheid aan klanten
  • de klant aanspreken
  Verkopen voor de buitendienst:
  • de fases van het verkoopproces
  • het doel van het verkoopgesprek
  • voortgangscontrole
  • oefenen
  Vaardigheidsscan