background section

Vertegenwoordiger business to business

Ben jij geboren met verkopersinstinct? Overtuig jij met gegronde argumenten, goed advies en kennis van zaken? Schrikt een gezonde dosis stress je niet af? Dan is deze opleiding jou op het lijf geschreven.

Geen sessies

Er zijn momenteel geen sessies voorzien. Houd deze pagina in het oog. In de komende weken of maanden voegen we de nieuwe startdatum toe.

Waarom kiezen voor een opleiding van Cevora?

• Alle opleidingen zijn gratis.

• Je behoudt je uitkering.

• Reken op een groot netwerk aan potentiële werkgevers.

  • Opleidingstype

    Opleidingstraject met bedrijfsstage

  • Opleidingsduur

    3 maanden

  • Volg deze opleiding in het:
    NL, FR 
  • Opleidingscode

    A.N.02.04

Wat leer je in deze opleiding?

  • Bij de klant, via telefoon of mail? Prospecteren is jouw tweede natuur.
  • Voor jou is iedere klant belangrijk en daarom zoek jij altijd de beste oplossing voor ieders probleem.
  • Je volgt klanten op de voet op en behandelt eventuele klachten. Zo bouw je een sterk netwerk uit.

Vertegenwoordiger: een job zonder routine, waarin passie en welbespraaktheid het verschil maken. Lees er alles over op onze blog.

Deze opleiding wordt georganiseerd samen met en is erkend door de VDAB.

Doelgroep

Je bent op zoek naar werk.

Vereiste voorkennis

Je hebt een hogeschool- of universitair diploma of enkele jaren relevante werkervaring.

Voorwaarden voor deelname

Het aantal plekken voor deze opleiding is beperkt. Om in aanmerking te komen moet je voldoen aan deze criteria:

  • Je bent ingeschreven als werkzoekende.
  • Je bent fulltime (vijf dagen per week) beschikbaar om de volledige opleiding te volgen.
  • Je wilt je beroep maken van de job die je aanleert.
  • Je slaagt voor de selectietests en het individueel gesprek verloopt goed.
  • Je hebt een goede kennis van het Nederlands.
  • Je aanvaardt de veiligheidsregels en het intern reglement (deze worden later meegedeeld).

Programma

  • klantvriendelijke en -gerichte communicatie: telefoneren, presentatietechnieken, klachtenbehandeling
  • e-commerce en e-marketing
  • marketing
  • onderhandelingstechnieken
  • leads en lead management
  • verkooptechnieken
  • verkoopproces en de vertaling naar ERP
  • commerciële contracten
  • CRM
  • timemanagement
  • digitale transformaties
  • Office 365 
  • leerbedrijf
  • sollicitatietraining
  • stage