background section

Vacature: Customer Service Officer

  • Ben je sociaal, communicatief vaardig en houd je van contact met andere mensen?
  • Kun je goed luisteren? Help je graag anderen?
  • Spreken onderwijs en vorming je aan?

Dan ben je hier aan het juiste adres. Bij Cevora zijn we allemaal net zo gepassioneerd en leergierig!

Dit wordt jouw uitdaging:

Binnen het team van Customer Relations is de afdeling Customer Service het eerste aanspreekpunt voor de klanten van Cevora. De Customer Service Officer behandelt alle binnenkomende vragen van onze klanten, per e-mail of telefonisch. Als Cevora-ambassadeur neem je de tijd om onze klanten wegwijs te maken in ons vormings- en dienstenaanbod. Een luisterend oor leidt immers tot tevreden klanten.

Als Customer Service Officer zijn dit je belangrijkste taken:

  • Je beantwoordt de vragen van de klanten snel, juist en uitvoerig.
  • Je speelt specifiekere (aan)vragen door aan de betreffende diensten en volgt ze verder op.
  • Je werkt nauw samen met het team Customer Success Managers, waarmee je potentiële samenwerkingen bespreekt.
  • Je bent verantwoordelijk voor de gestage bijwerking van de klantendatabase.
  • In samenwerking met onze IT-afdeling sta je in voor de helpdesk, de leerplatformen en de site MyCevora.
  • Je verzekert samen met je collega’s de telefoonpermanentie.

Herken jij jezelf in dit profiel?

  • Je hebt een bachelordiploma of een eerste ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je kan in het Frans en het Nederlands een klant te woord staan en mailen. Heb je ook kennis van de Engelse taal, is dat een extra troef.
  • Je beheerst Outlook en Excel.
  • Je werkt klant- en oplossingsgericht om de vragen van onze klanten te beantwoorden. Je luistert naar hun verhaal, zodat je advies kunt geven en onze diensten/producten optimaal kunt voorstellen.
  • Je kunt goed overweg met digitale tools en hebt hiervoor een gezonde interesse.
  • Je bent proactief en kunt prioriteiten stellen, waardoor je je werk goed organiseert.
  • Je bent een teamspeler.

Zo houdt Cevora je gelukkig op het werk:

  • Je krijgt een voltijds contract van onbepaalde duur. Werk je liever 4/5? Dat kan ook.
  • Je ontvangt een loon evenredig aan je ervaring, aangevuld met een mooi pakket aan extralegale voordelen (zoals maaltijdcheques, ecocheques, een groepsverzekering, een gsm-abonnement en een hospitalisatieverzekering).
  • Je werkuren zijn flexibel. Dat betekent dat je de vrijheid hebt om vroeger/later te beginnen/stoppen of eens langer te pauzeren.
  • Je hebt recht op minstens 3 dagen thuiswerk.
  • Je krijgt de kans om tal van opleidingen te volgen uit ons aanbod. Kan ook niet anders, met een opleidingscentrum als werkgever.
  • Je komt terecht in een tof team van 100+ curieuzeneuzen die hun werk graag doen, continu bijleren en groeien, en zeggen waar het op staat. En dat in het Frans, Nederlands en Engels: bij ons op kantoor hoor je alles door elkaar.
  • Ons kantoor ligt in Brussel. Het is een gebouw met veel licht, moderne ruimtes die creatief zijn ingedeeld, verschillende soorten bureaus en stoelen waardoor je per desk ruimschoots genoeg plaats hebt.

Zin om je horizon te verruimen?

Stuur dan je cv en motivatiebrief naar job@cevora.be.

Licht in je motivatiebrief je ervaring en skills toe en vertel hoe je ons kan helpen. Onze belofte? Je krijgt altijd een antwoord.

Vragen over deze vacature? Ook die mogen naar job@cevora.be.

Over ons

Bij Cevora bieden we opleidingen en premies aan voor meer dan 500.000 bedienden en 60.000 bedrijven uit paritair comité 200. En dat al sinds 1990.

Ons motto? Samen leren en groeien. We versterken de talenten van werknemers en werkzoekenden of helpen hen om nieuwe skills te ontwikkelen. Want als zij groeien, bloeien bedrijven tot veerkrachtige ondernemingen die klaar zijn voor de uitdagingen van morgen.

Iedereen welkom

Cevora is een diverse plek. Wij letten niet op leeftijd, gender, origine, seksuele geaardheid, geloof of handicap. We kiezen gewoon de beste persoon voor de job.