background section

Vacature: Customer Service Officer

  • Ben je sociaal, communicatief vaardig en houd je van contact met andere mensen?
  • Kun je goed luisteren? Help je graag anderen?
  • Spreken onderwijs en vorming je aan?

Dan ben je hier aan het juiste adres. Bij Cevora zijn we allemaal net zo gepassioneerd en leergierig!

Dit wordt jouw uitdaging:

Binnen het team van Customer Relations is de afdeling Customer Service het eerste aanspreekpunt voor de klanten van Cevora. De Customer Service Officer behandelt alle binnenkomende vragen van onze klanten, per e-mail of telefonisch. Als Cevora-ambassadeur neem je de tijd om onze klanten wegwijs te maken in ons vormings- en dienstenaanbod. Een luisterend oor leidt immers tot tevreden klanten.

Als Customer Service Officer zijn dit je belangrijkste taken:

  • Je beantwoordt de vragen van de klanten snel, juist en uitvoerig.
  • Je speelt specifiekere (aan)vragen door aan de betreffende diensten en volgt ze verder op.
  • Je werkt nauw samen met het team Customer Success Managers, waarmee je potentiële samenwerkingen bespreekt.
  • Je bent verantwoordelijk voor de gestage bijwerking van de klantendatabase.
  • In samenwerking met onze IT-afdeling sta je in voor de helpdesk, de leerplatformen en de site MyCevora.
  • Je verzekert samen met je collega’s de telefoonpermanentie.

Herken jij jezelf in dit profiel?

  • Je hebt een bachelordiploma of een eerste ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je kan in het Frans en het Nederlands een klant te woord staan en mailen. Heb je ook kennis van de Engelse taal, is dat een extra troef.
  • Je beheerst Outlook en Excel.
  • Je werkt klant- en oplossingsgericht om de vragen van onze klanten te beantwoorden. Je luistert naar hun verhaal, zodat je advies kunt geven en onze diensten/producten optimaal kunt voorstellen.
  • Je kunt goed overweg met digitale tools en hebt hiervoor een gezonde interesse.
  • Je bent proactief en kunt prioriteiten stellen, waardoor je je werk goed organiseert.
  • Je bent een teamspeler.

Zo houdt Cevora je gelukkig op het werk:

  • Als opleidingscentrum doén we ook effectief wat we zeggen: we nemen je ontwikkeling serieus en bieden je alle kansen om je kennis en vaardigheden verder aan te scherpen.
  • Je komt terecht in een sterk team van 100 curieuzeneuzen, die continu bijleren en groeien (#BeCurious), die zeggen waar het op staat (#BeOpen) en die oprecht waarde hechten aan samenwerking (#BeOne).
  • Flexibele werkuren en mogelijkheden tot thuiswerk? Die vinden wij niet meer dan normaal.
  • Onze moderne kantoren vind je in Brussel (Schaarbeek) aan de Reyerslaan 70.
  • In ruil voor je inzet mag je een marktconform loon verwachten, aangevuld met een mooi pakket van extralegale voordelen.

Wil je jouw horizon verruimen?

Stap mee in ons project! Overtuig ons in een motivatiebrief van je ambities en competenties, en vertel hoe je ons kan helpen. Voeg er je cv aan toe en stuur alles naar job@cevora.be met vermelding van de vacaturetitel.

Cevora is divers en geeft gelijke kansen. We letten niet op je leeftijd, gender, origine, handicap of geloof. We kiezen gewoon de beste persoon voor de job.