background section

Customer Success Manager (vacature)

Je kan een goede relatie opbouwen met klanten en hen overtuigen een nieuwe dienst uit te proberen?

  • Je bent klantgeoriënteerd?
  • En helpt hen graag op weg bij het vinden van oplossingen binnen het domein van L&D?
  • Onderwijs en vorming spreken je aan?

Dan ben je bij Cevora aan juiste adres. Hier zijn we allemaal gepassioneerd en leergierig!

Dit wordt jouw uitdaging:

Als Customer Success Manager zet je je in voor bedrijven die deel uitmaken van paritair comité 200 en die gebruik willen maken van de diensten van Cevora. Je geeft informatie aan HR-verantwoordelijken en zaakvoerders over opleidingen, premies, outplacement en andere diensten. Je helpt de klanten bij het indienen van hun opleidingsplan of het inplannen van opleidingen. Als Customer Success Manager ken je onze opleidingscatalogus door en door, en promoot je de meerwaarde van opleidingen voor kleine, middelgrote en grote bedrijven.

Je komt terecht in een team waar de klant centraal staat en dat samen met Klantendienst, Marketing, Premies en Trends & Tribes, deel uitmaakt van de business unit Customer Impact.

Jouw belangrijkste taken:

  • Je beheert je eigen regio en bouwt het klantenbestand verder uit.
  • Je bent aanspreekpunt voor een aantal key accounts en sectoren.
  • Je hebt geen angst van cijfers en zorgt voor een regelmatige rapportage mbt je behaalde resultaten en toegewezen regio.
  • Je contacteert klanten in het kader van marketingcampagnes of lancering van nieuwe producten/diensten.
  • Je werkt nauw samen met de collega’s van de afdeling Customer Impact maar ook met Product Managers, Planning Managers, en andere afdelingen.

Herken jij jezelf in dit profiel?

  • Je hebt minimaal een bachelor diploma of gelijkwaardig niveau door ervaring.
  • Je kan in het Nederlands en het Frans een klant uitvoerig te woord staan (zowel gesproken als geschreven). Heb je ook kennis van de Engelse taal, dan is dat een extra troef.
  • Je communiceert op een professionele manier.
  • Je bent georganiseerd en werkt graag resultaatgericht.
  • Je bent commercieel ingesteld en schrikt niet terug van prospectie.
  • Je voelt je als een vis in het water op networking events.
  • Je bent flexibel, nieuwsgierig en een echte teamspeler.

Zo houdt Cevora je gelukkig op het werk:

  • Je krijgt een voltijds contract van onbepaalde duur. Werk je liever 4/5? Dat kan ook.
  • Je ontvangt een loon evenredig aan je ervaring, aangevuld met een mooi pakket aan extralegale voordelen (zoals maaltijdcheques, ecocheques, een groepsverzekering, een gsm-abonnement en een hospitalisatieverzekering).
  • Je werkuren zijn flexibel. Dat betekent dat je de vrijheid hebt om vroeger/later te beginnen/stoppen of eens langer te pauzeren.
  • Je hebt recht op minstens 3 dagen thuiswerk.
  • Je krijgt de kans om tal van opleidingen te volgen uit ons aanbod. Kan ook niet anders, met een opleidingscentrum als werkgever.
  • Je komt terecht in een tof team van 100+ curieuzeneuzen die hun werk graag doen, continu bijleren en groeien, en zeggen waar het op staat. En dat in het Frans, Nederlands en Engels: bij ons op kantoor hoor je alles door elkaar.
  • Ons kantoor ligt in Brussel. Het is een gebouw met veel licht, moderne ruimtes die creatief zijn ingedeeld, verschillende soorten bureaus en stoelen waardoor je per desk ruimschoots genoeg plaats hebt.

Zin om je horizon te verruimen?

Stuur dan je cv en motivatiebrief naar job@cevora.be.

Licht in je motivatiebrief je ervaring en skills toe en vertel hoe je ons kan helpen. Onze belofte? Je krijgt altijd een antwoord.

Vragen over deze vacature? Ook die mogen naar job@cevora.be.

Over ons

Bij Cevora bieden we opleidingen en premies aan voor meer dan 500.000 bedienden en 60.000 bedrijven uit paritair comité 200. En dat al sinds 1990.

Ons motto? Samen leren en groeien. We versterken de talenten van werknemers en werkzoekenden of helpen hen om nieuwe skills te ontwikkelen. Want als zij groeien, bloeien bedrijven tot veerkrachtige ondernemingen die klaar zijn voor de uitdagingen van morgen.

Iedereen welkom

Cevora is een diverse plek. Wij letten niet op leeftijd, gender, origine, seksuele geaardheid, geloof of handicap. We kiezen gewoon de beste persoon voor de job.