background section

Vacature: Klantenadviseur - Premies

  • Hou je van klantencontact en van mensen helpen?
  • Zie je verandering als een kans om jezelf opnieuw uit te vinden en verder te ontwikkelen?
  • Ben je op zoek naar zinvol werk met een uitgesproken maatschappelijk belang?

Dan ben je aan het juiste adres. Bij Cevora zijn we allemaal even gepassioneerd en leergierig!

Dit wordt jouw uitdaging

Bij de dienst Premies staan we ten dienste van bedrijven en individuen die bij Cevora opleidingspremies aanvragen. We geven informatie over de premies en helpen de klanten bij het indienen van hun aanvraag. Ook de administratieve opvolging en betaling nemen we voor onze rekening. Daarnaast helpen we de klanten hun weg te vinden naar de andere diensten en producten uit het Cevora portofolio.

Je komt in een klein, dynamisch team terecht waar de klant centraal staat en dat samen met Sales en Marketing deel uitmaakt van de business unit Customer Impact.

  • Je adviseert telefonisch of per mail de klanten over het gebruik van premies.
  • Je beheert de aanvragen van de klanten (bedrijven en bedienden).
  • Je beoordeelt of aanvragen in aanmerking komen voor tussenkomst en of de aanvraag volledig is. Indien nodig neem je contact op met het bedrijf.
  • Je berekent de tussenkomst en faciliteert de betaling.
  • Je werkt nauw samen met de collega’s van de afdeling Customer Impact.

Herken jij jezelf in dit profiel?

  • Je hebt een bacheloropleiding bedrijfsbeheer achter de rug of gelijkwaardig.
  • Je kan in het Frans en het Nederlands een klant te woord staan en mailen. Heb je ook kennis van de Engelse taal, is dat een extra troef.
  • Je bent georganiseerd en bent niet bang van administratief werk.
  • Je bent commercieel ingesteld en communiceert op een professionele manier.
  • Je bent flexibel, nieuwsgierig en een echte teamspeler.

Zo houdt Cevora je gelukkig op het werk:

  • Als opleidingscentrum dóén we ook effectief wat we zeggen: we nemen je ontwikkeling serieus en bieden je alle kansen om je kennis en vaardigheden verder aan te scherpen.
  • Je komt terecht in een sterk team van 100 curieuzeneuzen, die continu bijleren en groeien (#BeCurious), die zeggen waar het op staat (#BeOpen) en die oprecht waarde hechten aan samenwerking (#BeOne).
  • Flexibele werkuren en mogelijkheden tot thuiswerk? Die vinden wij niet meer dan normaal.
  • Onze moderne kantoren vind je in Brussel (Schaarbeek) aan de Reyerslaan 70.
  • In ruil voor je inzet mag je een marktconform loon verwachten, aangevuld met een mooi pakket van extralegale voordelen.

Zin om je horizon te verruimen?

Stap mee in ons project! Leg ons in een motivatiebrief je parcours en je competenties uit en vertel hoe je ons kan helpen. Voeg er je cv aan toe en stuur alles naar job@cevora.be.

Cevora is divers en geeft gelijke kansen. We letten niet op je leeftijd, gender, origine, handicap of geloof. We kiezen gewoon de beste persoon voor de job.