background section

Vacature: Planning Officer

  • Heb je een neus voor organiseren, kun je evenementen programmeren volgens een gedetailleerde planning en omgaan met onvoorziene omstandigheden?
  • Heb je oog voor detail en waak je over de klanttevredenheid?
  • Ben je geboeid door opleidingen en leren?

Dan ben je aan het juiste adres. Bij Cevora zijn we allemaal gepassioneerd en leergierig!

Jouw verantwoordelijkheden

Bij Planning Office, de afdeling die het opleidingsaanbod van Cevora plant en organiseert, voert de Planning Officer alle administratieve taken uit in verband met de operationele implementatie van de opleidingen. Als een echte orkestmeester stemt de Planning Officer de lesgevers, partners, deelnemers en collega’s op elkaar af, voor een harmonieuze organisatie en een perfect verloop van de opleidingen.

Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • Onze opleidingen van A tot Z plannen. Je goochelt met kalenders en vindt de geschikte data, rekening houdend met tal van parameters (beschikbaarheid van de lesgever, behoeften van de klanten, plaats en taal van de opleiding enz.) om onze opleidingen te organiseren. Je zorgt voor een correcte invulling van de opleidingen en verzekert de follow-up om een hoogwaardige klantenervaring te garanderen. Bij wijzigingen of annulaties ben jij degene die de opleiding opnieuw inplant.
  • Zorgen voor een aangename leerervaring voor de deelnemers door alle logistieke en administratieve aspecten zorgvuldig voor te bereiden. Je voert de gegevens van elke opleiding in in ons Training Management System, bestelt syllabussen, beantwoordt (aan)vragen van deelnemers en/of bedrijven en volgt telkens de evaluaties op.
  • Uiterst helder communiceren, per mail en telefoon. Je staat voortdurend in contact met klanten, lesgevers, lokale partners en collega’s om een perfect verloop te garanderen.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een Bachelordiploma of kunt aantonen dat je minstens 2 jaar ervaring hebt in een gelijkaardige functie.
  • Ervaring als administratief assistent of bediende binnen een contactcenter is een troef.
  • Je bent tweetalig (Frans-Nederlands) en kunt in het Engels werken.
  • Je beheerst Outlook en Excel.
  • Je bent proactief en in staat om wijzigingen op het laatste moment in alle rust te managen.
  • Je bent plichtsbewust, nauwgezet en houdt je van nature aan de vastgelegde procedures.
  • Je kunt goed overweg met digitale tools en hebt hiervoor een gezonde interesse.
  • Je bent stressbestendig en flexibel qua werkuren.
  • Je bent klant- en oplossingsgericht om in te spelen op de behoeften van de deelnemers, rekening houdend met de voorwaarden van Cevora.
  • Je bent een teamspeler.

Zin om je horizon te verruimen?

Ga samen met ons het avontuur aan! Stuur je cv naar job@cevora.be tegen uiterlijk 23 december 2021.

Over ons

Samen leren en groeien: dat is het motto van Cevora.

Als sectoraal vormingscentrum staan wij sinds 1990 dagelijks paraat voor de meer dan 440.000 bedienden en 55.000 bedrijven van paritair comité 200. Voor hen zijn we dé learning & development-partner bij uitstek.

Medewerkers die groeien, doen ook bedrijven bloeien. Daarom bieden wij innovatieve opleidingen en hands-on leerervaringen aan die de talenten van werknemers en werkzoekenden helpen versterken. Zo dragen we bij aan de uitbouw van gezonde en veerkrachtige ondernemingen die klaar zijn voor de uitdagingen van morgen.