Filtres





Titre Quand
Gestion d’équipe hybride : optimiser la communication au sein de votre équipe à distance
Situationeel leiderschap: hoe pas ik mijn stijl aan mijn medewerkers aan?
Comment vous protéger du stress lié au travail ?
Hoe voorkom ik een burn-out en herken ik de signalen?
Communicatie in tijden van change: hoe maak ik werk van verandering?
OneNote en action : de la prise de notes à une organisation digitale optimale
Excel: hoe begin ik eraan, van werkblad tot werkmap?
Hoe leer ik assertiever zijn op het werk?
Word: geavanceerde tips en tricks
Excel : réalisez des simulations avec des formules et fonctions
Schrijven voor het web en sociale media
Leer de basis van een efficiente communicatie
VBA sous excel
Gestion de projet : réussissez le déploiement de vos projets étape par étape
Hogere efficiëntie en meer tevreden werknemers met LEAN
Hoe succesvol adverteren op Facebook en Instagram?
Maak van LinkedIn je beste verkoper: hoe haal je het maximum uit social selling? (advanced)
Hoe bescherm ik mezelf tegen werkstress?
Managers : hoe voorkom je stress en burn-out bij je medewerkers?
Hybride People Management: je communicatie verbeteren op afstand