Filtres





Titre Quand
Excel: je werk automatiseren met macro's
Beter geconcentreerd werken door focus
Google Analytics (gevorderd): meet je resultaten met Google Tag Manager en Looker Studio
Excel: de meest gebruikte formules
Excel: hoe begin ik eraan, van werkblad tot werkmap?
Microsoft 365 : starten met SharePoint
Excel: je data visueel aantrekkelijk maken met grafieken
Managers : hoe voorkom je stress en burn-out bij je medewerkers?
De talenten van je teamleden ontdekken: hoe te beginnen?
Word: basis
Excel: Power Pivot gevorderde technieken
Hoe kan een groeimindset het aanpassingsvermogen van mijn medewerkers bevorderen?
Microsoft 365: je werk regelen en samenwerken via Teams
Videomarketing: hoe haal ik het maximum uit mijn videocontent?
Creëer een aantrekkelijke en duurzame werkplek dankzij een inclusief HR beleid
Excel: welke basisformules moet ik kennen?
Power BI: geavanceerde Power Query technieken
Hybride people management: je teamcohesie en betrokkenheid versterken
Situationeel leiderschap: hoe pas ik mijn stijl aan mijn medewerkers aan?
Outlook: ontdek alle geavanceerde mogelijkheden