Titel Wanneer Waar
Elkaar kennen en begrijpen: de basis voor een betere communicatie
Versterk je teamcohesie dankzij het Insights Discovery model (alleen Incompany)

-

-
Outlook: ontdek alle geavanceerde mogelijkheden
Excel: Power Query basistechnieken
Word: geavanceerde tips en tricks
Leadership situationnel : comment adapter mon style à mes collaborateurs ?
De sleutel tot projectsucces: risicobeheer in de praktijk
Planning and organising in order to improve your time management
Donner du feedback à ses collègues : quand, pourquoi et comment?
MS Project : découvrez les clés pour bien gérer vos projets
Ontdek de kracht van de verschillende generaties op de werkvloer
Microsoft 365 : travaillez et collaborez facilement via Teams
Excel: de meest gebruikte formules en functies
Apprenez à connaître LinkedIn : les bases de votre carte de visite numérique et les opportunités de réseautage
Excel: je werk automatiseren met macro's
Survival kit people management: resultaatgericht leidinggeven
Développez votre capacité de persuasion grâce à une meilleure argumentation
Plannen en organiseren in functie van een beter time-management
Design thinking : mieux comprendre la demande du client et améliorer vos idées

-

-
Comment mener un entretien qualitatif de développement avec mon collaborateur ?