background section

ICT-Support

Als collega’s en klanten de ICT-noodlijn bellen, krijgen ze jou aan de lijn. Met spoed en altijd professioneel los jij hun probleem op. Heb jij technische feeling en wil je deel uitmaken van een ICT-supportdienst? Schrijf je dan in voor deze opleiding.

Geen geplande sessies

We plannen de sessies voor deze opleiding momenteel in.
Je kunt je binnenkort inschrijven. Bekijk al onze opleidingen

Waarom kiezen voor een opleiding van Cevora?

• Alle opleidingen zijn gratis.

• Je behoudt je uitkering.

• Reken op een groot netwerk aan potentiële werkgevers.

  • Opleidingstype

    Opleidingstraject met bedrijfsstage

  • Opleidingsduur

    6 maanden

  • Volg deze opleiding in het:
    NL 
  • Opleidingscode

    A.N.03.45

Wat leer je in deze opleiding?

  • Met jouw kennis installeer en onderhoud je pc’s binnen netwerken.
  • Je configureert hardware, pc’s, servers, …
  • Via cases en groepswerk leer je anderen als eerste hulplijn te ondersteunen met hun systeemproblemen en dit via telefonisch advies of bezoek bij de klant.

 

De opleiding wordt georganiseerd samen met en is erkend door de VDAB.

Doelgroep

Je bent op zoek naar werk.

Vereiste voorkennis

  • Je hebt minstens een diploma secundair onderwijs en/of enkele jaren werkervaring.
  • Je hebt een goede basiskennis van het Engels.
  • Je werkt vlot met computers en ICT-toepassingen.

Voorwaarden voor deelname

Het aantal plekken voor deze opleiding is beperkt. Om in aanmerking te komen moet je voldoen aan deze criteria:

  • Je bent ingeschreven als werkzoekende.
  • Je bent fulltime (vijf dagen per week) beschikbaar om de volledige opleiding te volgen.
  • Je wilt je beroep maken van de job die je aanleert.
  • Je slaagt voor de selectietests en het individueel gesprek verloopt goed.
  • Je hebt een goede kennis van het Nederlands.
  • Je aanvaardt de veiligheidsregels en het intern reglement (deze worden later meegedeeld).

Programma

  • IT essentials
  • Network essentials
  • Office 365
  • Windows Server
  • Windows Client
  • SQL
  • Powershell
  • ITIL
  • Communicatietraining
  • Sollicitatietraining
  • Stage