
Contactcenter-medewerker
Wil je elke dag een nieuwe uitdaging? Leef je op van sociale contacten? Ben je communicatief, klantgericht en help je mensen graag telefonisch verder? Zoek niet verder en schrijf je in voor deze opleiding. Voor deze functie zijn veel bedrijven op zoek naar werknemers die stevig in hun schoenen staan. Deze opleiding garandeert jou in elk geval een boeiende job.
Pourquoi choisir une formation Cefora ?
• Toutes les formations sont gratuites.
• Vous conservez votre allocation.
• Comptez sur un vaste réseau d'entreprises.
- Type de formation
Trajet de formation avec stage en entreprise
- Durée de la formation
3 mois
- Suivez cette formation en :NL
- Code de formation
A.N.02.06
Résultats à l’issue de cette formation
- In alle omstandigheden blijf jij kalm en professioneel.
- Je luistert naar de klant en overtuigt hem met goede argumenten.
- Je zoekt voor vragen en klachten een gepaste oplossing.
- Je volgt klanten op en speelt in op hun behoeften.
-
Klantendienst, verkoop of enquêtes afnemen? Jij bent multi-inzetbaar.
De opleiding wordt georganiseerd samen met en is erkend door de VDAB.
Public cible
Je bent op zoek naar werk en hebt een aangename telefoonstem.
Conditions d'accès
Le nombre de places disponibles est limité. Pour pouvoir être admis·e, vous devez répondre aux critères suivantes :
- Être inscrit·e comme chercheur ou chercheuse d’emploi.
- Être disponible à temps plein (5 jours/semaine) pour suivre la formation dans son intégralité.
- Disposer d’un projet professionnel en lien avec la formation.
- Répondre favorablement aux tests de sélection et à l'entretien individuel.
- Avoir une bonne compréhension de la langue française.
- Accepter les règles de sécurité et le règlement d’ordre intérieur (qui vous seront communiqués plus tard)
Aperçu du programme
Algemene modules
- verbale communicatie
- groepsdynamiek
- sollicitatietraining
- Frans (vooral mondeling, doorverbinden, basisregels)
- Access, Excel, intro pc, Windows, internet, Word
- individuele workshops
Gespecialiseerde modules
- marketingmodule: marketing, relationele marketing, telemarketing, plaats van de callcenterbediende
- scripting module: doelgroepbepaling, in- en outbound, databasemanagement, het script
- technologische module : integratie telefoon met pc, electronic commerce, nieuwe technologieën
- verkoopmodule: televerkoop, bestelling, prospectie, ...
- customer care-module: debiteuren, klachten, enquêtes, klantenrelatiebeheer, ...
- overige modules: ergonomie, stemtechnieken
- voorbereiding tot stage: bedrijfsbezoek