
Maak van LinkedIn je beste verkoper: hoe haal je het maximum uit social selling?
Temporairement par e-mail
Nous mettons à jour nos conditions pour 2024. Vous souhaitez organisez cette formation en incompany ?
- Type de formation
Classe en ligne
- Durée de la formation
0.5 jour
- Suivez cette formation en :NL, FR
- Code de formation
DL2304NOC
Résultats à l’issue de cette formation
In deze interactieve workshop leer je:
- het principe van social selling,
- hoe je Linkedin Search kan inzetten om prospects te vinden (geavanceerd zoeken),
- het verschil tussen LinkedIn Free en LinkedIn premium,
- zoekopdrachten opslaan en alerts instellen,
- de functie van LinkedIn Groepen,
- hoe ga je om met content van jezelf, maar ook van anderen,
- hoe je in interactie kan gaan,
- een introductie van de mogelijkheden van de LinkedIn Sales Navigator.
Public cible
Méthode d'apprentissage: Classe en ligne
Vous suivez cette formation en ligne sur votre ordinateur. Votre parcours comprend trois étapes complémentaires.
Étape 1
Votre formation commence sur Karibu, notre plateforme d’apprentissage en ligne. Vous effectuez cette première étape à votre rythme, où et quand vous le souhaitez.
Attention : il est indispensable d’achever cette étape avant de poursuivre votre formation.
Étape 2 : classe en ligne
Lors de cette étape, vous rencontrez les autres participant·es via Zoom. Votre groupe compte généralement 6 à 12 personnes. Tout le monde peut s’entendre et se voir, dans une optique de discussion, d’interaction et de collaboration.
Ensemble, vous apprenez ainsi les un·es des autres, sur la base des connaissances acquises lors de l’étape 1.
Étape 3
Cet apprentissage se déroule également sur Karibu, à votre rythme, où et quand vous le souhaitez.
Connaissances préalables requises
Aperçu du programme
Vooraf (autonoom online leermoment)
Je wordt ondergedompeld in de wereld van social selling. In deze voorbereidende module leer je:
- begrijpen wat ‘social selling’ is,
- het principe van de ‘social selling index’,
- je doelgroep vergroten,
- interesse wekken,
- geloofwaardigheid creëren,
- behoefte opwekken.
Online klas
Via interactieve plenaire sessies, praktische oefeningen, het delen van ervaringen en succesverhalen, gaan we dieper in op:
- praktische voorbeelden van leadgeneration via social selling technieken en de LinkedIn Sales Navigator,
- je SSI-score interpreteren en bijsturen,
- in interactie gaan via LinkedIn groepen,
- posts van mensen uit je netwerk omzetten naar mogelijke leadgeneration,
- het concretiseren van jouw persoonlijk actieplan.
Na (autonoom online leermoment)
Je hebt de praktische inzichten verworven om jouw persoonlijk social selling actieplan uit te werken en leads te genereren voor jouw business.